was successfully added to your cart.

Koszyk

J eśli masz firmę, pod twoją opieką jest wiele stron, często prowadzisz kampanie reklamowe a twój zespół ma wiele osób, Business Menedżer pomoże ci sprawniej zarządzać działaniami marketingowymi. Możesz przyznawać dostęp do zasobów ludziom z twojego zespołu, agencjom reklamowym czy dostawcom usług. To coś więcej niż Power Editor i Menedżer Reklam Facebooka. Dzięki tej platformie popełnisz mniej błędów i zaoszczędzisz cenny czas. Będziesz od tego momentu zarządzać firmą na Facebooku za pomocą Menedżera Stron a do dyspozycji dostaniesz kilka bardzo przydatnych narzędzi, które teraz są dostępne w jednym miejscu Poniżej opisałem kilka z nich.

Creative Hub

To doskonałe miejsce, gdzie stworzysz projekty reklam, udostępniasz zespołowi i gdzie wspólnie je edytujecie. Czy to nie wspaniale? Praca zespołowa w końcu ujęta w ryzy. Tutaj tworzycie mockupy i potem każdy z członków zespołu może je wykorzystać realizując zadania marketingowe, które w końcu zyskają spójny szablon graficzny.
Tu sprawdzisz też, czy zawartość tekstu w obrazie jest zgodna z wytycznymi Facebooka (duża ilość tekstu ogranicza zasięg reklamy) oraz jak reklama będzie wyglądała na różnych urządzeniach. Kiedy zabraknie Ci pomysłów będziesz mógł zainspirować się bogatą galerią sprawdzonych rozwiązań, którą Facebook oddaje w tym panelu do twojej dyspozycji.

Creative Hub. Od projektowania, po sprawdzanie ilości tekstu na obrazie do szukania inspiracji.

Statystyki grupy odbiorców

Tutaj dostaniesz dużo lepszy interfejs do tworzenia niestandardowych grup odbiorców niż ten poznany w Menedżerze Reklam. Widzisz dane demograficzne, zainteresowania, nawyki, zachowania. Wszystko zobrazowane na wykresach, tak by móc porównać z wszystkimi użytkownikami portalu.
Możesz np. określić wielkość swojej grupy kierując się wykształceniem, statusem w związku, rodzajem pracy, stanowiska, etc. Warto bliżej zapoznać się z możliwościami tego narzędzia, robi pozytywne wrażenie i można w ten sposób bardzo szybko tworzyć wąskie grupy odbiorców. Zapisane grupy będą gotowe do wykorzystania w Power Editorze.

Obraz społeczności Facebooka w Polsce do naszej grupy niestandardowych odbiorców.

Analitics

To narzędzie które rozwija się cały czas, podobne do tego, które znasz z Google Analytics. Otrzymujesz do wglądu dane z różnych kanałów, pikseli czy botów na Messengera, dzięki którym jesteś w stanie zrozumieć swoich odbiorców.

To tutaj dzięki analizie piksela Facebooka dowiesz się także jakie są źródła ruchu na stronie pod którą podpiąłeś piksel.

Z łatwością stworzysz raporty o ścieżkach, przepływach oraz dokonasz segmentacji użytkowników. Dowiesz się w końcu kim Twoi fani są, dowiesz się którzy naprawdę w Twoje treści angażują.

Facebook rozwija się cały czas.. Menedżer reklam, stron, katalog produktów, płatności i zarządzanie zespołem zebrane w jednym miejscu usprawniają zarządzanie e-marketingiem, przydzielaniem zadań, osób. To świetne miejsce gdzie także ty jako administrator, oddzielisz prywatny profil od zawodowego.