was successfully added to your cart.

Koszyk

Narzędzie wstawiania słów kluczowych (ang. Keyword Insertion Tool) w Google Ads pozwala w sposób dynamiczny wstawić do tekstu reklamy słowo kluczowe, które spowodowało jej wyświetlenie. Dzięki temu reklama będzie lepiej przyciągać uwagę osoby wyszukującej produkt czy usługę.

Jak dodać słowo kluczowe do reklamy?

W panelu Ads Google w miejscu gdzie tworzymy reklamę, w polu w którym ma się pojawić tak określone słowo kluczowe należy dodać mały fragment kodu:

{keyword:słowo_kluczowe}

Na przykład:

KIT Ads Google

Należy jednak pamiętać, aby w grupie reklam precyzyjnie wpisać słowa kluczowe po dopasowaniu których przez system Ads Google będzie pojawiała się reklama.

Podsumowanie

Warto korzystać z automatycznego uzupełnienia treści reklam o słowo kluczowe ponieważ w ten sposób możemy wyświetlać reklamy bardziej dostosowane do zapytań.  Reklama lepiej wyraża to czego klient oczekuje. Należy jednak zwrócić uwagę aby wstawiane słowa kluczowe zawsze pasowały do kontekstu. Trzeba pamiętać, że reklamy mogą mieć do 30 znaków w nagłówkach, do 80 znaków w liniach tekstu oraz do 15 znaków w ścieżce adresu URL.